Job 13 van 13


Report this listing

Solliciteren



Payroll Consultant


Functie

Wij zijn op zoek naar een Payroll en HR Consultant!

Ben jij iemand die houdt van variatie in jobinhoud en/of werkomgeving? Heb je een brede kennis van verschillende (hard) HR-topics of ben je net specialist in je vak?

Scoor je hoog op zelfredzaamheid, heb je een voorkeur voor korte communicatielijnen in een bedrijfscultuur waarbij openheid, vertrouwen en humor de basis vormt?

En, ben je op zoek naar een organisatie waar mensen het verschil maken in hun kennis en passie voor de job? Eén die jouw carrière mee richting geeft, oprecht betrokken is en jou kan ondersteunen, maar toch vrijheid geeft om jouw projecten in eigen handen te nemen?

Dan is de functie van Payroll en HR Consultant bij Solfina zeker iets voor jou!

Wat ga je doen als Payroll Consultant?

✔ Werken met nationale én internationale klanten op verschillende projecten

✔ Afhankelijk van jouw interesses binnen hard HR heb je de kans om je te ontwikkelen als HR generalist, HR administrator, HR Business Partner, Payroll Expert, HR advisor, HR Officer, HR Manager, HR Recruiter,....

✔ Ondersteunen van klanten binnen het HR departement, o.a.:

  • meewerken aan analyse

  • ad-hoc projecten

  • personeelsadministratie

  • payroll

  • comp & ben

  • Rekrutering

  • Learning & Development

  • Functionering en evaluaties

✔ Dankzij jouw hands-on mentaliteit, draag je bij aan het optimaliseren van de interne procedures

Jouw profiel

Wat verwacht Solfina van jou als Payroll Consultant?

✔ Een gedreven en ambitieuze persoon met minimum een bachelor (of gelijkwaardig door ervaring) in een Human Resources richting

✔ Een overvloed aan interesse in payroll en HR

✔ Je kan zowel zelfstandig als in een team functioneren

✔ Je bent een krak in jouw vakgebied en draagt de waarden en normen van Solfina met fierheid uit

✔ Kennis van meerdere talen waaronder NL en EN; FR is een plus

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Wat kan Solfina jou aanbieden?

✔ Een fulltime functie in een dynamisch bedrijf

✔ Een afwisselende en uitdagende job in een doorgaans veranderende marktomgeving

✔ Een loopbaantraject op jouw maat, met aandacht voor opleiding

✔ Jong, energiek team dat van gezelligheid houdt en fijne teambuildings in elkaar bokst

✔ Werken in jouw buurt (we houden rekening met jouw woonplaats)

✔ We zoeken steeds de juiste match en luisteren naar verwachtingen, bezorgdheden, opmerkingen en ambities. We kiezen dus samen een passend project uit.

✔ Een fijne werkomgeving met veel verantwoordelijkheid en kansen om te leren en te groeien

✔ Een zeer aantrekkelijk salarispakket, inclusief firmawagen, netto vergoedingen en andere extralegale voordelen

Solliciteren

Sofie Van Beurden
0475860074
sofie@solfina.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht